Tuesday, 22 November 2011

Harga Borong Dan Supplier Victoria's Secret Malaysia

MIKA USA juga menyediakan khidmat membawa masuk beauty produk jenama Victoria's Secret Fantasies seperti:



a. Victoria Secret Body Mist
b. Victoria Secret Beauty Rush Fragrance Mist
c. Victoria Secret Body Lotion
d. Victoria Secret Body Butter   
e. Victoria Secret Hand and Body Cream 

Minimum pembelian ialah sebanyak 6 item sahaja. Total price bagi 6 item ialah RM 240 sahaja. Penghantaran menggunakan USPS Priority Mail Flat Rate Envelope.



Pertanyaan lanjut boleh emailkan kepada kami di mikausa[at]blogresipi.com atau menggunakan borang quotation kami di atas.
  
 

2 comments:

  1. Hi there, utk secret fantasies ni boleh campur jenis dia or u akan hantar ikut collection ?

    ReplyDelete
  2. Hi,

    Saya berminat untuk memulakan perniagaan online untuk barangan Victoria Secret. Saya juga ada membuat survey beberapa website supplier untuk barangan ini, tetapi saya tidak tahu sama ada supplier ini mendapatkn brgn ini terus dari USA atau tidak.

    Saya ada membaca latar belakang MIKA USA dan saya yakin anda dpt membantu saya untuk mengimport terus barangan ini.

    Victoria Secret kini telah membuka cawangannya di Malaysia, tetapi saya bercadang jika saya dpt mengimport barangan ini terus dr MIKA saya dpt menjual dgn harga yg lebih rendah.

    Untuk permulaan ini, bolehkah anda menyediakan sebut harga untuk saya.

    Disini saya sertakan URL untuk product tersebut :-

    http://www.victoriassecret.com/beauty/vs-fantasies-collection?SizeCode=default&StyleAssoc=1265896086454&BrandNameAssoc=default

    Kerjasama anda amatlah dihargai.

    Terima Kasih

    Izrin.

    ReplyDelete